עיסוי רפואי- איזה סוגי עיסוי קיימים?

תוכן עניינים

כשזה מגיע למנוחה ורגיעה, אין דבר טוב יותר מעיסוי. זו נהייתה תרבות של ממש ובכל מקום בעולם תוכלו למצוא מקום שייתן לכם שירות טוב ומרגיע.  עיסויים יכולים לעזור בהפגת מתחים, למנוע ממכם לפתח מצבים חמורים יותר ולשפר את איכות החיים שלכם. אבל עיסויים הם יותר מסתם משהו לפינוק, עיסויים יכולים לספק הקלה יעילה מכאבים, כאבים ופציעות במיוחד עיסויים רפואיים. 

מהו עיסוי רפואי?

עיסויים רפואיים הם סוג של טיפול עיסוי שנועד לפתור מצבים רפואיים שאובחנו על ידי רופא. במהלך טיפול העיסוי הרפואי שלכם מטפלים במצבכם בעזרת עיסוי ומשתמשים בטכניקות ונהלים שונים של עיסוי. עיסויים רפואיים מתרחשים בדרך כלל בפרק זמן של 30 דקות או שעה אחת.

למה לעשות עיסוי רפואי 

טיפול בבעיות שרירים ושלד,פיזיותרפיה לבניית כוח וגמישות, טיפול בפציעות ספורט, פציעות תאונות דרכים וכאבי שרירים והתכווצויות. הרופא  יכתוב המלצות ספציפיות עבור המטפלים בעיסוי ויעקוב אחר הטיפול וההחלמה שלכם. מדובר על מסאג’ הרבה יותר מפוקח וממוקד מאשר עיסוי לשם הפינוק. 

היתרונות של עיסוי רפואי

טיפול בעיסוי רפואי עוזר להרפיית שרירים כואבים או תפוסים, להקל על כאבי עצבים, לשחרר נקודות טריגר, להגביר את זרימת הדם ולהפחית דלקת. בנוסף, עיסוי רפואי מונע את תופעות הלוואי ובעיות התלות של תרופות כאב שנקבעו.

סוגי מסאג’ים רפואיים

עיסוי רפואי: הטיפול מיועד במיוחד לפתרון מצבים שאובחנו ונקבעו על ידי רופא.

עיסוי רקמות עמוק: הטוב ביותר למתן תשומת לב לאזורים כואבים ונוקשים מסוימים בגופכם. משתמש בתנועות איטיות ומכוונות הממקדות לחץ על שכבות של שרירים, גידים או רקמות אחרות עמוק מתחת לעור.

עיסוי מיופשיאלי: מטרתו להרפות שרירים מכווצים, לשפר את זרימת הדם והלימפה ולעורר את רפלקס המתיחה בשרירים.

עיסוי שוודי: מטפל בשרירים ובמפרקים, שנועד להמריץ את הגוף על ידי גירוי מחזור הדם וקידום הרפיה.

האם אוכל לקבל עיסוי רפואי בספא?

בספא, למעסה שלכם  לא תהיה גישה להיסטוריה הרפואית שלכם, לצילומי רנטגן או לפרטים על הפציעה שלכם. הם גם מוגבלים בטכניקות העיסוי שהם יכולים להשתמש בהם, מכיוון שלרוב מכוני הספא אין רופא באתר.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן