כך נשמור על איכות המגבות שלנו לאורך זמן

תוכן עניינים

כביסות מרובות בטמפרטורה גבוהה, שחיקה של הסיבים ושימוש במרכך כביסה – כל אלו עשויים לקצר את חיי המגבת הרכה והנעימה שרכשת זה עתה. כיצד ניתן לשמר את הרכות לאורך זמן? מזל שהגעת, בדיוק בשביל המדריך הזה התכנסנו כאן היום. 

 כל השלבים לכביסה נכונה של המגבות

תהליך הכביסה הוא חלק בלתי נפרד משמירה על איכות הבד והספיגה של מגבות הגוף שלנו. אז רגע לפני שנכניס אותה למכונה עמוסה ב-90 מעלות לשלוש שעות, אנחנו ממליצים לעצור רגע ולהקדיש כמה רגעים לצעדים הבאים:

תדירות הכביסה האידיאלית

גם אם נדמה לנו שלאחר כל שימוש במגבת יש לכבס אותה, אין זה בהכרח נכון. כדי לשמור על איזון שפוי בין הצורך שלנו בשימוש במגבת נקייה ושמירה על היגיינה אישית, לבין שמירה על איכות הבד, מומלץ לכבס עד ארבעה ימים לאחר השימוש הראשון. 

מגבות חדשות? להפריד!

סיבי הטקסטיל של המגבות החדשות נוטים להצטבר ולעבור כסבכים קטנים של מוך למגבות אחרות. מומלץ להפריד מגבות חדשות לפחות בשני מחזורי הכביסה הראשונים וכך למנוע העברה של סיבי טקסטיל בינהן.

טמפרטורה סבירה 

בין אם אנו מתעטפים במגבת או שחלוקי אמבטיה מפנקים במיוחד שולטים בבית, כל מוצר טקסטיל מגיע עם הוראות הכביסה המיטביות עבורו. ברוב המקרים ההמלצה עומדת על כביסה ב-60 מעלות ולא יותר. אמנם, ככל שהטמפרטורה גבוהה ומשך הכביסה ממושך יותר, כנראה שניפטר מיותר חיידקים. אולם, גם זו איננה הבטחה ובמקרה הזה, עדיף לכבס על פי הוראות היצרן ולהרוויח מגבות איכותיות לאורך זמן. 

מכורים לניחוח של המרכך? במקרה הזה, עדיף לוותר

מרכך כביסה אמנם מריח נפלא, אך תכונות החומר שלו עשויות להזיק לכושר הספיגה של המגבת או חלוק האמבטיה, בשל שחיקה של סיבי המגבת. 

לייבש כמו שצריך

רגע לפני שתולים את המגבות לייבוש או מכניסים אותן לסבב במייבש, מומלץ לנער אותן היטב. כך, שאריות מים נפרדות מהסיבים של הבד (שמעוצבים בצורה של קרסים קטנים) ומאפשרים למגבת לספוג טוב יותר את המים בשימוש הבא. ממה כדאי להימנע? מייבוש על הסקה או רדיאטור. מלבד העניין הבטיחותי, החום הישיר איננו מבוקר וכך נקבל מגבות גוף נוקשות שיכולת הספיגה שלהם נפגמת בצורה משמעותית. 

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן