מה היתרונות של קוסמטיקה טבעית?

תוכן עניינים

מרבית האוכלוסייה מוצאת את עצמה משתמשת בתכשירי קוסמטיקה כאלו ואחרים, כמעט מהרגע בו נפקחו העיניים ועד לרגע בו הולכים לישון, כחלק משגרת החיים. מדובר במוצרים שניתן להשתמש פעם אחת ביום ולמעשה הם במרבית הזמן נותרים למשך שעות על עור גופנו, כמו למשל השימוש באיפור, שמפו / מרכך / סבון, דאודורנט ועוד. 

למה בעצם קוסמטיקה טבעית?

הקוסמטיקה הטבעית אינה תגלית חדשה, ואף ניתן לומר שהיא חוזרת לשוק במלוא הדרה! במדינת ישראל, תעשיית הקוסמטיקה הטבעית משגשגת, לצד מגוון חברות המייצרות מוצרים איכותיים תוך שימוש בחומרים טבעיים. לרוב, מוצרים אלה כוללים תמציות, שמנים ומינרלים על בסיס צמחי והם נקיים מכימיקלים סינתטיים ותוספים מלאכותיים. 

תחום הקוסמטיקה הטבעית במדינת ישראל בפרט (ובעולם בכלל) מאוד פופולרית בקרב צרכנים המחפשים אלטרנטיבות בטוחות יותר וטבעיות יותר עבור מוצרי יופי מסורתיים. כמו כן, מוצרי קוסמטיקה טבעיים יכולים אף להועיל לעור בשל היותם מזינים ועדינים.

קוסמטיקה טבעית: יתרונות –

לא מעט מוצרי קוסמטיקה טבעיים למעשה עשויים מחומרים טבעיים, כמו למשל מינרלים, מים, צמחים, ולרוב נחשבים לבטוחים ועדינים יותר לעור מאשר מוצרי הקוסמטיקה המסורתיים למשל, העשויים להכיל מרכיבים סינתטיים כאלו ואחרים.

יתרונות הקוסמטיקה הטבעית

חלק מיתרונות מגוון מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים למעשה העובדה שהם עשויים ליצור פחות גירויים של העור, פחות תופעות לוואי פוטנציאליות, ידידותיים לסביבה תוך שימוש בחומרים בר-קיימא, מוצרי הקוסמטיקה הטבעית טובים יותר עבור הסביבה בשל העובדה שהם עשויים ממשאבים מתחדשים. כמו כן, מוצרים אלו עשויים להיות מועדפים יותר מצד צרכנים המחפשים אלטרנטיבות טבעיות ואורגניות יותר עבור מוצרי הטיפוח האישיים שלהם.

האם יש קשר בין קוסמטיקה טבעית לבין תופעות לוואי בעור?

קיימות לא מעט עדויות המצביעות על העובדה שקוסמטיקה טבעית עשויה לגרום להופעה של פחות תופעות לוואי בעור ביחס לקוסמטיקה המסורתית המכילה מרכיבים סינטטיים. הסיבה לכך מאוד פשוטה – מרכיבים טבעיים נחשבים לרוב כבטוחים יותר לעור וכעדינים יותר, הם בעלי נטייה פחותה ליצירת גירויים כאלו ואחרים ו/או תגובות אלרגיות. יחד עם זאת, ראוי להוסיף ואף חשוב מאוד לומר כי כל עור ועור הוא אינדיבידואלי וייחודי עבור כל אדם ואדם, כלומר, מה שעשוי להיות יעיל עבור אחד, לא בהכרח יהיה בטוח עבור האחר.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן