מתלבטים בין עדשות מגע חודשיות או יומיות? זה המדריך בשבילכם!

תוכן עניינים

עדשות מגע משמשות כבר שנים ארוכות את אוכלוסיית מרכיבי המשקפיים ומעניקות פתרון יעיל ונוח למי שרוצה להניח את המשקפיים בצד מדי פעם. ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של עדשות – יומיות, חודשיות, קשות ועוד. הפעם, נעמוד על ההבדלים בין עדשות המגע היומיות לאלו החודשיות ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסוגים. 

עדשות יומיות – קווים לדמותן

להרכיב ולהשליך בסוף היום – שגרתם המוכרת של מרכיבי עדשות מגע יומיות. פתרון אידיאלי עבור מי שמדי פעם מעוניין לרענן את המראה הממושקף במראה נקי וטבעי ללא מסגרות אופנתיות. אז אם משקפיים זה הקטע שלך ויש לך אפילו כמה זוגות להחלפה בהתאם ללוק ומצב הרוח, אין ספק כי מדי פעם עדשות יומיות יכולות לעזור לך לשבור את השגרה.

איך משתמשים בהן?

רוכשים מארז עדשות יומיות עם מספר מתאים, רוחצים ידיים, פותחים את הלשונית של המיכל הקטן ומרכיבים. לאחר השימוש, בסוף היום – רוחצים ידיים, מסירים את העדשות וזורקים לפח. עד כדי כך פשוט. 

היתרונות והחסרונות

אין כל כך חסרונות במוצר זה, מאחר ומדובר בפתרון הסטרילי יותר עבור העין, מבלי להידרש לשגרת תחזוקה של העדשות. כל קופסא מגיעה לרוב עם תוקף למינימום מספר חודשים וניתן לאחסן אותן בקלות ולהשתמש לפי צורך. 

עדשות חודשיות וחסכוניות

פתרון נוח במיוחד למי שסומך על עצמו ועל כך שיפגוש בכל ערב את בקבוקון הנוזל שיושב לצד הכיור באמבטיה. אם מעולם לא התרגלת או התחברת להרכבת משקפיים ועדשות מגע הפכו להיות דרך חיים, עדשות מגע חודשיות הן הפתרון המושלם עבורך. רכישה מרוכזת של עדשות חודשיות עשויה להיות משתלמת יותר כלכלית והאביזרים הנלווים הנדרשים לשמירה על היגיינה קטנים ופשוטים במיוחד לתפעול. 

איך משתמשים בהן?

לאחר הסרת הלשונית בפעם הראשונה, רוחצים ידיים ומרכיבים אותן. בסוף היום, רוחצים ידיים, מורידים את העדשות ומכניסים אותן למיכל עם נוזל נקי המכסה את כל המתקן ששומר על העדשות. ניתן לעשות זאת במשך חודש עם אותו זוג, כל עוד הן שלמות וגמישות.  

היתרונות והחסרונות

גם כאן, אין יותר מדי חסרונות חוץ מהעובדה כי מומלץ לשאת את הנוזל והמיכל ששומר על העדשות נקיות ושמישות.היתרונות המשמעותיים הם בחיסכון שברכישת מארזים לטווח ארוך ובכך שמדובר בפתרון שיכול להיות קבוע למי שמעדיף להימנע מהרכבת משקפיים בשגרה.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן