איך להיפטר מקשקשים עם השמפו הנכון?

תוכן עניינים

איך להיפטר מקשקשים עם השמפו הנכון?

קשקשים היא אחת מבעיות השיער הנפוצות ביותר. בעיית קשקשים עלולה לגרום למבוכה, לאי נוחות, כאבים ואפילו תחושת ייאוש כשאתם מנסה לשמור על השיער שלכם נהדר, אבל לא מצליח להיפטר מהפתיתים הלבנים המסומנים האלה וכמו גם מהגירוד! למרבה המזל, עם שמפו קשקשים מתאים, תוכלו להתחיל להילחם בבעיה ולהרגיש טוב יותר עם שיערכם שוב.

בחרו שמפו שתוכנן במיוחד לטיפול בקשקשים

חיוני שתבחרו בשמפו טיפולי נגד קשקשים שתוכנן במיוחד כדי להתמודד עם הבעיה הזו ולחסל אותה במהירות. רוב השמפואים נגד קשקשים מכילים חומרים פעילים ללא מרשם כגון אבץ פיריתיון או סלניום גופרתי, הפועלים להפחתת פטריות בקרקפת, מה שבתורו עוזר להפחית גירוד והתקלפות. בנוסף, חלק מהשמפואים הללו מכילים גם חומצה סליצילית המסייעת בטיפול בקשקשים הנגרמים כתוצאה מפסוריאזיס או מסבוריאה דרמטיטיס.

שימו לב להבדלים בין סוגי השיער כשאתם בוחרים שמפו נגד קשקשים

בנוסף להבנה אילו מרכיבים בשמפו לקשקשים יספקו לכם את התוצאות הטובות ביותר, חשוב גם להבין את סוג השיער שלכם. יש לכם שיער עבה וגלי? או שיער ישר ודק? הכרת סוג השיער שלכם היא המפתח בבחירת מוצרים לטיפול בבעיית הקשקשים – חלקם עשויים לעבוד טוב יותר על שיער מתולתל, בעוד שאחרים עשויים להיות יעילים יותר על שיער גלי ועבה למשל.

תנו לשמפו זמן להשפיע

לאחר שבחרתם בשמפו נגד קשקשים על סמך המרכיבים שלו, ועל סמך סוג השיער שלכם, מומלץ לנסות כל שמפו בנפרד לפני שתחליטו סופית איזה מהם הכי מתאים לקרקפת שלכם. השתמשו בשמפו כשבועיים ובחנו האם חל שיפור במצב הקרקפת שלכם. אם כן – מעולה! במידה ואין שינוי, נסו שמפו אחר והחליפו שמפו טיפולי כל שבועיים בערך עד שתמצאו אחד שעובד טוב בשבילכם. כמו כן, שימו לב שגם בתקופת הבדיקה הזו – אין צורך לחפוף את השיער בכל יום – ידוע ששימוש בשמפו בתדירות גבוהה מדי מסיר שמנים טבעיים מראשינו וכתוצאה מכך ליובש בקרקפת לאורך זמן.

טיפים להפקת המקסימום משמפו נגד קשקשים

לבסוף, אם מחפשים תוצאות ארוכות טווח משמפו נגד קשקשים, הקפידו על עיסויו באופן יעיל לתוך הקרקפת שלכם, והשתמשו בעדינות בתנועות סיבוביות במקום בתנועות קרצוף נמרצות שעלולות לגרום לגירוי בעור רגיש הנוטה להתקלף. בנוסף לאחר סיום החפיפה, המתינו כחמש דקות לפני השטיפה כך שלחומרים הפעילים יהיה מספיק זמן לעשות את עבודתם להדוף קשקשים ביעילות!

בהצלחה!

אם גם אתם סובלים מקשקשים, אנחנו בקמדיס מזמינים אתכם לקבל ייעוץ חינם מהמומחים שלנו. אנו מתמחים בפתרונות לבעיות הנובעות מסימפטומים של בעיות עור שונות כגון אטופיק דרמטיטיס, אקנה ואקזמות אחרות, עור אדמומי או יבש, קרקפת יבשה, בעיות עור, גרד, קשקשים, פסוריאסיז ועוד. 

מלאו את הפרטים הבאים ליצירת קשר עם המומחים של קמדיס:

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן