מטילי זהב להשקעה – הכירו את הנכס החדש שלכם

תוכן עניינים

בעבר, לזהב וכסף כמתכות יקרות היה ערך רב עבור תרבויות שונות ועתיקות. גם היום, למטילי זהב וכסף ערך בגיוון תיק ההשקעות בעידן המודרני. מלבד היתרון המוכר בהגנה מפני אינפלציה, מדובר בהשקעה הנעשית באופן פיזי ומספקת לנו אחיזה בעולם בו הכסף וערכו נסחרים באופן לא ממשי. 

מדוע קיים רצון וצורך בהשקעה בזהב?

המתכת היקרה והצהבהבה ידעה עליות ומורדות וככל שהשנים עוברות היא מתייצבת כמתכת יקרה ובטוחה יחסית להשקעה – עבור משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד. היציבות המדוברת מול האינפלציה היא לא הסיבה היחידה המזינה את הצורך בהשקעה. לצד חוסר יציבות כלכלי בעידן של היום, בייחוד לאחר הקורונה, השקעה בזהב שומרת על ערכה גם דרך שינויים מדיניים ופוליטיים תדירים. לא פעם מתייחסים לזהב כסחורה לעתות משבר. כאשר האמון בממשלות השונות נמוך – ערך הזהב עולה ומתעלה על השקעות אחרות. 

לגוון את תיק ההשקעות באופן בטוח

כאשר תיק ההשקעות מגוון, אנו מסוגלים לספק לעצמנו נחת מול תנודות השוק. בחירה בהשקעה בזהב פיזי כחלק בלתי נפרד מתיק ההשקעות יסייע לנו לשמור על ערכו. לטווח הארוך ולמרות התנודות שעלולות להראות לפרקים, מטילי זהב כהשקעה הם הגנה מפני שחיקה שקשה להימנע ממנה. 

מטילי זהב להשקעה

כיצד נראית השקעה בזהב?

כפי שאמרנו, השקעה במתכות יקרות נפוצה במיוחד כרכישה של מתכת פיזית במשקל מסוים. ניתן לרכוש מטילי זהב להשקעה בצורות מגוונות: מטבעות, בוליונים, גרגירים ומטילים. מבחר האפשרויות מגוון ויכול להתאים לכל אדם. המשקל נמדד ביחידות של אונקיה ומאפשר לך להחזיק באופן ממשי בהשקעה שלך. חברות ממשלתיות מוכרות מייצרות מטילים ומטבעות בהטבעות ייחודיות שיכולות גם להעלות את ערך המתכת בזכות ערך האספנות.  

כיצד נקבע ערכו של הזהב?

ערכו של הזהב נקבע בהתאם לשני קריטריונים מובילים. הפרמטר הראשון יהיה אחוז הזהב הטהור והפרמטר השני הוא שער הבורסה הנתון. את שיעור הזהב הטהור באלמנט הפיזי שנרכוש מצוין במעמד הרכישה. ככל שהאחוז גבוהה יותר, האיכות והשווי שלו עולים, מדובר במשוואה הגיונית ופשוטה בסך הכל. כדי להיות בטוחים באיכות וברמת הזהב שאנו רוכשים עבור השקעה, חשוב לבצע אותה מול גורמים המוסמכים לכך.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

איך לבחור קריירה?

קריירה היא סוג של עבודה שעושים בשביל החיים. זוהי מחויבות ארוכת טווח לצבור ידע, מיומנויות וניסיון בתקווה לרווח כספי. קריירה

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן