בניית אתרים- איך תצליחו בתחום?

תוכן עניינים

בניית אתרים היא עבודה רבה ומיוחדת, היא מאתגרים ומשלבת יצירתיות רבה ואת כל זה לומדים ב קורס בניית אתרים. זה תחום שכל כך מבוקש כי אין היום עסק או חברה שיכולים להרשות לעצמם להיות ללא אתר מתפקד טוב. אז איך אתם יכולים להבטיח שתהיו המובילים בתחום ותצליחו? הנה כמה טיפים איך לבנות אתרים כדי שתמיד הלקוחות שלכם יהיו שבעי רצון.  

1. הישארו עקבים

המשתמשים צריכים להיות מסוגלים לראות את המותג של החברה בכל האתר. משתמש מחליט תוך 10 שניות אם הוא יישאר באתר או לא. לכן צריך להיות ברורים ולשמור על עיצוב נקי וקל לעין כדי להבהיר לצרכן את הערך שלך כחברה. בקורס בניית אתרים יסבירו לכם את החישבות הן של הפיתוח והן של העיצוב. אתם בעצם מפתחים מוצר על כל שלביו.

2. ניווט קל

כאשר בודקים אתר חדש, כולנו זקוקים לעזרה למצוא לאן ללכת. סרגל ניווט בחלק העליון של המסך מספק מפת דרכים מהירה למבקרים חדשים באתר שלך. ככל שקל יותר להתמצא באתר שלך, כך גדל הסיכוי שהלקוח ישאר ולהסתכל מסביב.אתרים של מנועי חיפוש כמו גוגל ימדוד כמה זמן משתמש מבקר באתר שלכם ואם הוא לחץ על כרטיסיות בסרגל הניווט שלכם. ככל שהם נשארים זמן רב יותר וככל שהם לוחצים על יותר כרטיסיות, כך גוגל מתחיל לזהות אתכם כאתר שימושי ולהגביר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. 

3. להיות זמין למשתמש הנייד

אופטימיזציה של האתר שלך עם פריסה קלה לשימוש עבור משתמשים ניידים היא חיונית להשגת תנועה. דיווחים מראים ש אחוז נכבד  מהחברות עם אתרים מותאמים לנייד הגדילו את המכירות שלהם. הסטטיסטיקה לא משקרת, רוב האנשים שמקבלים תוכן חדש צופים בו בטלפון שלהם. אם האתר שלכם לא מצליח לגשת למשתמשים האלה, זו בעיה. לכן תוודאו שיש לכם את הידע לפתח אתרים לניידים.

4. אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה של הדף על ידי הצבת מידע באזורים גלויים חשובה. חייבים  להטמיע  מילות מפתח הקשורות לעסק בטקסט ה-HTML, אתרי מנועי חיפוש נוטים יותר להגביר את הדירוג של האתר בעקבות כך. עם הגדלת מספר מילות המפתח מגדילה את הסיכוי להיות קשור למידע שהלקוחות באתר מחפשים

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

איך לבחור קריירה?

קריירה היא סוג של עבודה שעושים בשביל החיים. זוהי מחויבות ארוכת טווח לצבור ידע, מיומנויות וניסיון בתקווה לרווח כספי. קריירה

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן