לחתולה שלי מגיע יותר- טיפים לטיפול בחתולים

תוכן עניינים

חתולים הם חיות מחמד נוות למידי, הם דורשים הרבה פחות תחזוקה מכלבים אם כי יש לא מעט דברים שאתם צריכים לדאוג שיהיה לחתול שלכם כדי שיהיה בריא ושמח. מכיוון שהם די עצמאיים, ניתן להשאיר אותם לבד הרבה יותר בקלות והם תמיד יתנו לכם איזה ליטוף טוב בסוף היום. אם אתם רוצים להשקיע בחברים הפרוותיים שלכם, הנה טיפים לטיפול בחתול.

1. טיפוח

בין אם לחתול שלכם יש פרווה קצרה או ארוכה, הוא ירוויח מאוד מצחצוח או סירוק באופן תדיר. זה עוזר להסיר את השיער המת מהפרווה שלו כך שהוא לא יבלע אותו. זה גם נותן לכם את ההזדמנות להבחין בשינויים כלשהם בגוף שלו. אי סדרים כגון גושים, בליטות או כתמים כואבים יכולים להיבדק מיד על ידי הוטרינר שלכם.

2. ספקו מים מדי יום.

מים נקיים וטריים חיוניים לבריאותו הטובה של החתול שלכם. אם נראה שהחתול שלכם לא שותה מקערה, תשקלו לספק לו או לה  כוס גבוהה  כי יש חתולים שלא אוהבים להתכופף לשתות. הקפידו למלא את המים אספקה ​​טרייה כל יום.

3. ודאו שיש לכם מספיק ארגזים.

כלל אצבע כללי לארגזי חול הוא אחד לכל חתול ועוד אחד. כדי לעודד הרגלים טובים של ארגז חול, שמרו על ניקיון ארגזי החול. פירוש הדבר עשוי להיות גריפה יותר מפעם אחת ביום. ניקוי קבוע גם יעזור לכם להבחין בכל שינוי בשתן או בצואה של החתול שלכם, שיכולים להצביע על בעיה בריאותית.

4. תאמנו את החתול שלכם להשתמש בעמוד גירוד.

לא רק שזה יעזור למנוע נזק לרהיטים שלכם, זה יעזור לחתולה שלכם למתוח את השרירים שלה ולשמור על ציפורניה במצב מעולה. גירוד קבוע על משטח מתאים כגון שטיח או קרטון עוזר להסיר את השכבות הישנות בציפורניים של החתול שלכם.

5. השתמשו במנשא לחתולים ברכב.

האם החתול שלכם צריך לבקר את הוטרינר? או שאתם עוברים לבית חדש? הובילו את החתול במנשא מתאים המיועד לחיות מחמד. מתן אפשרות לחתול שלכם להסתובב בחופשיות במכונית יכולים להסיח את דעתכם הנהיגה. תשמרו על עצמכם ועל חתולכם בריאים ושלימים.

.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן