איך לבחור לעצמך את החזייה המושלמת?

תוכן עניינים

כל אישה, באשר היא, חייבת להיות בעלת היצע נרחב של הלבשה תחתונה. עברו ופסו מהעולם הימים שבהם הנשים היו לובשות “תחתוני סבתא” או חזיות ענקיות, מכוערות ושאינן מחמיאות. הגיע הזמן שהנשים ישקיעו יותר בהלבשה התחתונה שלהן, ככלות הכול מה יותר טבעי מלהרגיש שאתן סקסיות? ולכן, במאמר זה נעזור לכן בדרכים שיסבירו לכן איך לבחור לעצמך את החזייה המושלמת.

האם כדי לבחור את החזייה המושלמת, יש להתאים נכונה את הסגנון ואת הגודל שלה?

לא קיים כל עוררין על כך, כי על מנת לבחור את החזייה המושלמת, צריך להתאים נכונה את הסגנון ואת הגודל של חזיות. על מנת להתרשם מאינדיקציה בעל משמעות שמצאתם את הסטייל ואת המידה הנכונים של החזייה היא שתרגישו שהכול ארוז במקום הנכון שלכם. כי הסוגר יסגור את כל רקמת השדיים שלכן. אינכן רוצות כי התפרים של החזייה יונחו על השדיים או יועברו לצדדים שלהם.

האם חייבים למדוד את החזייה, כדי למצוא את החזייה הכי מושלמת בשבילכן

ברור מאליו, כי אתן חייבות למדוד חזיות, על מנת למצוא את הכי מושלמות עבורכן, כאשר זה בסדר לחלוטין שאין רק מדידה אחת נכונה ומתאימה, הכול תלוי בסגנון ובייצור של החזיות. זה ממש בסדר לנסות כמה מידות של חזייה, בפרט שאתן מנסות כמה מותגים או סגנונות, בעת המחזור החודשי או שאתן דווקא כעת השמנתן או רזיתן. סביר להניח כי המידה שתימצא כמתאימה לכן במקום אחד, תהיה שונה לגמרי במקום אחר. אל לכן להיתקע על מידה ספציפית אחת של חזייה, תחושו ותרגישו אותה עליכן, הגוף שלכן כבר ינחה אתכן בהתאם.

מה הם הסימנים המובהקים שהחזייה שבחרתן לא החזייה המושלמת עבורכן?

 הסימנים המובהקים, אשר יתריעו בפניכן שבחרתן חזיות  שאינן מושלמות עבורכן הם במידה והחלק המרכזי שבהן הוא בין שתי הקאפים, הוא חייב להיות שטוח אל מול עצם החזה שלכן. הדבר מכונה סוג של תקיעה, אשר מסייע לעגן את החזיות. במידה והוא רופף, כי אז תסבלו מהרבה תזוזות ותנועות בחזה שלכן.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן