צמידים בעיצוב אישי 

תוכן עניינים

היכולת להעניק מגע אישי לתכשיט איננה מובנת מאליה. הדרכים בהן ניתן לשלב את הטאץ’ החמקמק הזה יכולות לבוא לידי ביטוי במספר דרכים: אופן הייצור, המחשבה על הפרטים הקטנים וההתאמה המיטבית לסגנון הפרטי שלך. אז מה זה בעצם אומר צמידים עיצוב אישי? האם זו חריטה של השמות שלנו על גבי הצמיד? האם הבחירה בשיבוץ האבן שמתאימה לחודש בו נולדנו? לא בהכרח. עיצוב אישי הוא כזה שמעניק רובד נוסף וערך משמעותי ליצירה בזכות המגע האישי של האומן, שהופך את התכשיט שלך לחד פעמי. אלו כמה דברים שכדאי לבדוק לקראת רכישה.

להשקיע בפרטים הקטנים

אופן החריטה, העיצוב, השיבוץ ויצירת הדוגמה האלגנטית תלוי במשתנים רבים. כאשר אנו בוחרים צמידים שנעשו בעבודת יד מוקפדת ומיומנת, תוך אהבה ותשוקה לצורפות, אין ספק כי הצמיד שנענוד על פרק כף היד או הרגל שלנו יהווה תוספת יפה ומשמעותית להופעה שלנו. לעבודת יד ערך בפני עצמה והיא נחשבת למלאכה מדויקת ורגישה כלפי הגוף שלך ועם קשב רב למגמות העיצוב והאופנה בשטח. כאשר אנו מדברים על עיצוב אישי, אין ספק שהפרטים הקטנים הופכים את התכשיט שלך לייחודי ומותאם בדיוק אליך. 

הסגנונות המוכרים והאהובים ביותר 

צמידים בעיצוב אישי יכולים לשמש כתכשיט המהווה חלק מסט עקבי של שרשרת ועגילים. עם זאת, הוא יכול לשמש כפריט העומד בפני עצמו. צמידים בעיצוב אישי ישלימו את הופעתך וישאירו את הרושם הטוב ביותר. לאורך השנים, התקבעו להם מספר סגנונות אהובים בתחום שהפכו את הצמיד לאביזר קלאסי שיכול להוסיף עניין לכל סגנון וסוג של מלתחה. 

צמיד קשיח מכסף או זהב 

לא משנה אם תבחרו בזהב או בכסף, עיצוב אישי של צמיד קשיח יתבטא באופן בו הדוגמה הנבחרת משתלבת במתכת ויוצרת את הצורה של הצמיד. אמנם מדובר בניגוד מוחלט, אך בעבודת היד הנכונה, ניתן לייצר את התנועה הזורמת ביותר גם באלמנט קשיח. 

צמיד חוליות בעל נוכחות מרשימה 

בחירה של כל חוליה וחוליה בידי אמן מרכיבה בסופו של דבר צמיד שלם שהוא הרבה יותר מסך חלקיו. בחירה אישית של כל גודל חוליה וממה היא עשויה ועם מה היא מתחברת יעניק לך צמיד ייחודי שהושקעה בו מחשבה רבה. 

צמיד קשיח ופתוח 

לא כל צמיד זקוק לסוגר. צמידים קשיחים שיודעים להישאר פתוחים במידה הנכונה דורשים מחשבה והשקעה רבה בתהליך הצורפות. בחירה בסיומת הנכונה תאפשר לך להנות מצמיד קליל, נוח ומעוצב. 

צמידים

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן