נעלי ג’ורדן- מה הסיפור של נעל הספורט היקרה הזאת?

תוכן עניינים

נעלי המותג ג’ורדן הן נעל הספורט הפופולריות ביותר בעולם. הם היו סמל למשמעות תרבותית בכדורסל ומחוצה לו.

לג’ורדן יש הרבה נעלי ספורט איקוניות בקולקציה שלהם, אבל הן גם מייצרות מספר נעליים אחרות למגוון מטרות. אתה יכול למצוא נעלי ספורט, נעלי ספורט מזדמנים, נעלי שמלה ואפילו סנדלים מירדן. מותג ג’ורדן הוא מותג פופולרי של הנעלה והלבשה אתלטית. הוא נוסד על ידי מייקל ג’ורדן ומאמנו לשעבר, לארי בירד.

נעלי המותג ג’ורדן הוצגו על ידי מייקל ג’ורדן בשנת 1984. נעליים אלו פופולריות בקרב ספורטאים ומפורסמים בשל סגנונן ונוחותן.

זהו מותג יוקרתי מוצלח מאוד הכולל מגוון דגמים שונים לגברים, נשים וילדים. לעתים קרובות הם מוציאים סגנונות חדשים מדי שנה כדי להתעדכן בטרנדים האחרונים. ג’ורדן ברנד צמחה באופן משמעותי מאז 1984, אז היו לה מכירות של 2 מיליון דולר בלבד לעומת למיליארד דולר בשנת 2016. המותג נמכר לנייקי במחיר של 23 מיליון דולר בשנת 2002. המנכ”ל הנוכחי הוא האקים אולג’ואון, החבר בחברה מאז 1995 כשפרש מה- NBA. נעלי ספורט של ג’ורדן אולי יקרות אבל אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו עם הנעליים האלה. הם עשויים חומרים סינתטיים כדי לשמור על כף הרגל שלך נוחה, עמידה ומסוגננת לאורך כל היום. הם נועדו להתבלט בהמונים והם יגרמו לאנשים לעצור ולשאול מאיפה הבאת אותם. עלי ירדן כל כך איקוניות וכל כך נדירות, כינו אותן “הנעל שמגדירה דור”.

מחיר נעלי ג’ורדן

נעלי ירדן היו מותג נעליים מהשורה הראשונה בעשורים האחרונים. אבל, כאשר המחירים שלהם עלו בצורה תלולה בשנים האחרונות, הייתה תגובת תגובה מצד הצרכנים. החברה הגיבה בהורדת מחירים והצגת מוצרים חדשים שהיו נגישים יותר לרוב הצרכנים.

תג המחיר הגבוה של נעלי ג’ורדן יצר שוק נישה למפיצים שיכולים לקנות נעלי ג’ורדן אותנטיות במחיר נמוך יותר ואז למכור אותם ללקוחות במחיר גבוה יותר. נעלי ג’ורדן עולות בין 100 ל -200 דולר לזוג. כמה זוגות עולים יותר מאחרים בשל הפופולריות שלהם, נדירותם או זמינותם המוגבלת.

נעלי ג’ורדן הן מותג איקוני של נעלי ספורט עם היצע מוגבל. החברה ידועה בזכות החדשנות שלה בסגנון, עיצוב וביצועים בענף הספורט. על פי הדיווחים האחרונים, קמעונאים שונים מתקשים לעמוד בדרישות הנעליים של ירדן לעונה זו. הם נאבקים כי ג’ורדן נותנת הצעות קמעונאיות מוגבלות מאוד במהלך תקופת השחרור השנתית שלה, הכוללת בין היתר שיקגו, ניו יורק, לוס אנג’לס וסן פרנסיסקו. המותג ג’ורדן הוא אחת הנעליים הבולטות בתעשיית האופנה. הוא פופולרי להפליא והנעליים שלו נדירות. אבל למרות שהם מאוד יקרים, יש להם גם הרבה תכונות נהדרות שהופכות אותם לשווים את זה.

בקטנה על נעלי ג’ורדן

נעלי ספורט של ג’ורדן אולי יקרות אבל אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו עם הנעליים האלה. הם עשויים חומרים סינתטיים כדי לשמור על כף הרגל שלך נוחה, עמידה ומסוגננת לאורך כל היום. הם נועדו להתבלט בהמונים והם יגרמו לאנשים לעצור ולשאול מאיפה הבאת אותם.

הנעליים של ג’ורדן קשות, נוחות, אטרקטיביות ואופנה קדימה בבת אחת ולכן חברות כמו נייקי לא הצליחו להתחרות בעיצובים שלהן מאז 1984 כאשר מייקל ג’ורדן הפך לשחקן NBA. זהו דגם פופולרי בקו הנעליים של ירדן מכיוון שהוא בעל עיצוב קל משקל עם לוח צבעים מושך את העין. הוא מציע משהו לכולם מבחינת המראה. הצבעים בהירים ונועזים, כך שהם פונים לילדים ומבוגרים כאחד. יש גם משהו לכולם בכל הנוגע לנקודת המחיר – המשקל הקל יותר אומר שהנעליים האלה זולות בהרבה מדגמים אחרים בקו שלהן.

נעלי ג’ורדן הוא מותג הנעלה פופולרי. יש להם מגוון רחב של דגמים הכוללים את אייר ג’ורדן, ג’ורדן סופר פליג, ג’ורדן אייר פורס 1 ורבים נוספים. נעלי ג’ורדן הן אחד המותגים הפופולריים ביותר בעולם עם קהל מעריצים עצום. מעריצים אלה אוהבים את הנעליים ועוקבים אחר כל מה שקשור אליהם. ג’ורדן גדלה בהתמדה עם הצלחתם כמותג ועכשיו הם הפכו לאחד הספקים המובילים לציוד ספורט והלבשה באמצעות שיתופי הפעולה השונים שלהם עם שחקני NBA כגון לברון ג’יימס.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן