איך לבחור את נעלי העבודה המתאימות לך

תוכן עניינים

יש מקומות עבודה, בעיקר מפעלים, שיאפשרו לכם בחירה חופשית באיזה נעלי עבודה לבחור, ויש מקומות עבודה שידרשו מכם להגיע למקום עבודה עם סוג נעליים ספציפיות, אבל מה שהכי חשוב זה לנעול נעלי עבודה שיהיו בעיקר נוחות. בין אם תבחרו בנעלי עבודה אופנתיים, ובין אם תבחרו אותם רק לפי מדד הנוחות, זה מה שיעשה את ההתנהלות המיטבית ביום העבודה שלכם. מציאה של נעלי עבודה הכי מיטביות מתחילה במציאת מי שהכי מתאימים לתחום העיסוק שלכם. ובמאמר זה נדון בסוגיה – איך לבחור את נעלי העבודה המתאימות לך?

במה יש להתמקד בעת בחירה של נעלי עבודה?

כאשר בוחרים נעלי עבודה שאמורים לייצג אתכם נכונה במשך שעות יום העבודה שלכם, יש להתמקד, חוץ משיקולים של תעסוקה, את גובה הקשת ובעיות בכפות הרגליים השכיחות. מבולבלים? הסירו כל דאגה מלבכם, מיד מסבירים לכם הכול –

  1. בחירת נעליים לעבודה כאשר הקשתות גבוהות – במידה והקשתות ברגליים שלכם גבוהות למדי, טוב תעשו באם תבחרו נעליים לעבודה שיש בהן משנה תוקף של בלימת זעזועים, מה שיסתמן כאמצעי הגנה מאוד אפקטיבי.
  2. בחירת נעליים לעבודה כאשר הרגליים שטוחות למדי – באם אתם סובלים מרגליים שטוחות, עליכם לוודא, בראש ובראשונה, שתמצאו נעליים לעבודה שיש בהן קשתות תומכות, נעליים יציבות לעבודה הן העדיפות במקרה שכזה.

לפי מה לבחור נעלי עבודה לנהגים

זה לא פשוט לעבוד בעבודה של נהגים. יושבים יותר מדי שעות מדי יום, והמון תרחישים שעשויים לכאבים בכפות הרגליים או כל גרימה לפציעות. נהיגה בעת ממושכת, נשיאת חפצים כבדים מדי גורמת לנזקים מסיביים למדי. כאשר העבודה בתור נהגים תלויה בהכרח ביכולת שלכם לבחור בנעלי העבודה המתאימות, בעמידה על הרגליים הנכונה ובאספקה של התמיכה המיטבי. על מנת להימנע מכאבים בכפות הרגליים, יש לשקול את ההיבטים כלעיל –

  1. בחירה של נעלי עבודה מתאימות צריכה להתבטא עם יכולת נשימה מיטביות, שאתן תוכלו להעביר יום עבודה רגיל עם כפות רגליים שאינן מיוזעות. הרבה יותר גרוע מזה, באם לא תבחרו נכונה את רגלי העבודה המתאימות, הרגליים שלכם לא יהיו רטובות, שאם כן, הדבר עשוי לגרום לכם לכל מיני בעיות, כגון – שלפוחיות בכף הרגל. חרף העובדה שנעלי העבודה אפקטיביות בנסיבות שכאלו, שעמידות בפני מים, יועילו לכם במלאכת הנהיגה שלכם.
  2. בחירה אולטימטיבית של נעלי עבודה צריכה להתמקד בסוליות חיצוניות. סוליות נעלי העבודה חייבות לבצע איזון של תמיכה עם הריפוד, על מנת לוודא בלימה של זעזוע תוך כדי יציבות בפני החלקות.
  3. ונסיים עם אלמנט האיכות – בסיכומו של יום, נעלי העבודה יעלו לכם הרבה פחות במידה ותחליפו אותם לפעמים. לפיכך, עליכם להשקיע בנעלי עבודה מהימנות והן עמידות.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן