קורקינט חשמלי: כללי בטיחות חשובים

תוכן עניינים

כל כללי הבטיחות שחשוב להכיר בעת הרכיבה והשימוש בקורקינט חשמלי

הקורקינט החשמלי הינו כלי אהוב במיוחד, כאשר בכל שנה יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות הרבים שבשימוש בו. בין אם בהשכרה לטווח קצר או ברכישה ושימוש באופן קבוע, הפופולריות של הכלי רק הולכת ועולה. עם זאת, בתור כלי תחבורה לכל דבר, אשר מגיע למהירויות לא קטנות, יש כמה כללי בטיחות שחשוב מאוד להקפיד עליהם. בכתבה זו, נתייחס לכללי הבטיחות המרכזיים, בעת הרכיבה על הקורקינט, כמו גם בשמירה על הסוללה שלו.

כללי רכיבה

קודם כל, באשר למיקום הרכיבה, החוק מאוד ברור בנושא. כמו במקרה של אופניים או אופניים חשמליות, גם במקרה של קורקינט חשמלי, הנסיעה מותרת בימין הכביש, או על שבילי אופניים. היא אסורה בהחלט על המדרכה עצמה. בנוסף, חבישת קסדה בכל זמן הרכיבה הינה חובה וחשובה ביותר. 

כמו כן, יש להימנע משימוש בטלפון או בשתי אוזניות במהלך הרכיבה. פעולות אלה הינן אסורות לפי החוק.

המלצות לרכיבה בטוחה:

לפי הרשות לבטיחות בדרכים, ההמלצה היא לרכב עם רגל אחת לפנים ואחת לאחור. מומלץ להימנע מרכיבה עם שתי הרגליים זו לצד זו, מכיוון שטכניקה זו מקשה עלינו בהרבה לשמור על משקל ולהתחמק ממכשולים. בנוסף, היא מאפשרת לנו לרדת מהר יותר מהקורקינט במקרה הצורך, כמו גם ללחוץ על הבלם האחורי במהירות רבה יותר. המלצה נוספת, היא לשמור על ברכיים מכופפות מעט, כדי לשמור על שיווי המשקל בצורה מיטבית. 

בטיחות הסוללה

אמנם המקרים שבהם סוללת קורקינט חשמלי התקלחה הינם נדירים ביותר, אך עדיין חשוב להקפיד על כמה נהלים בסיסיים בעניין שמירה על הסוללה. על מנת להימנע מסיכון התלקחות, חשוב מאוד לטעון את הסוללה במקום מוצל וקריר כמה שניתן. בנוסף, אם הסוללה ניזוקה, אנא הימנעו מטעינתה לפני שנבדקה על ידי מומחה. כמו כן, חשוב להקפיד לטעון את הסוללה בשעות היום ותחת השגחה, ולהימנע מטעינתה בזמן שכל בני הבית ישנים.

Business lady riding scooter

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן