ציור מקורי לבית שלכם!

תוכן עניינים

איך בוחרים ציור מקורי לבית?

אם אתם סיימתם לעצב את הבית של החלומות שלכם, וכבר קניתם סלון חדש ואתם רוצים מאוד להתחדש גם בציור מקורי ואמנותי שמתאים לאווירה או שפשוט בא לכם לעשות מין מתיחת פנים לאזור של הסלון ולהחליף את האווירה בעזרת ציור מקורי חדש  אשר מתאים אל התקופה ואל מצב הרוח שלכם. אתם לבטח שואלים את עצמכם כיצד לבחור ציור מקורי אשר יתאים אל הבית ואל הסלון? לפני שאתם תשקיעו הרבה זמן והמון אנרגיות ולא קצת חיפושים אחרי ציור מקורי ומושלם אשר יתאים לכם, יש כמה דברים אשר חשוב מאוד לקחת בחשבון. תחילה אתם צריכים להכיר את כל הגוונים הדומיננטיים אשר יש בסלון שלכם שלבטח משקפים את הטעם האישי שלכם בצבעים, לכל גוון דומיננטי יש את הגוון המשלים שלו. חשוב מאוד לזכור שהסלון הוא המרכז של הבית ואתם אלה אשר תבלו בו את רוב הזמן שלכם ובגלל זה מאוד חשוב שההתאמה אכן תהיה מושלמת עבור כל בני הבית.

התאמת הציור אל חלל הבית


תפנו אל הקיר שבו תרצו לתלות את הציור החדש, ותבדקו כמובן את המידות שלו, האם תרצו שהציור המקורי יתפוס את כל המרכז של הקיר? האם הוא יכול לבוא מעל הספה ככה שתצטרכו התאמה שהיא מושלמת אל כל גווני הספה או שאולי אתם בכלל מחפשים ציור דווקא אל פינת האוכל שלכם ואתם מחפשים ציור בעל אמירה כלשהי? שאלות חשובה נוספת שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא לדוגמה, מה הוא סגנון האמנות הכי אהוב עליכם?

איזה סוג של ציור מתאים לבית?


ציורים מקוריים משמן או על גבי הדפס אשר נמצא על בד? זאת שאלה מאוד חשובה ומרכזית בעת הבחירה של האמנות שלכם. אם התקציב שלכם מאפשר רכישה של אמנות מקורית אז זאת הבחירה הכי טובה בשבילכם. ציור משמן מקורי או ציור מאקריליק מקורי הוא יצירה אשר אין דומה לה בעולם והיא המקורית ובעלת ערך מיוחד לדורות. הדפסים על גבי בד מקנבס הוא אופציה מצוינת בשביל קניה של ציור מקורי ייחודי אל הבית שלכם בהשקעה יחסית לא גבוהה.

ציורים מקוריים לבית

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

ריסוס לבית חדש

בחירת בית חדש יכולה להיות משימה מרגשת ומאתגרת. עם זאת, מעבר לשיקולים הברורים כמו מיקום, גודל ופריסה, חשוב גם לשקול

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן