עוברים דירה? רוצים שהרהיטים יראו כמו חדשים? הכירו את SOS CLEAN

תוכן עניינים

מעבר דירה הוא תמיד מהלך מרגש. אתם עוברים לנכס החדש שלכם, שהרבה פעמים הוא בית חלומותיכם ואתם רוצים שהכל ישדר אווירה של התחלה נקיה וחדשה. עם זאת, מעבר דירה כרוך גם בלא מעט הוצאות ולכן להוסיף עליהן רכישה של רהיטים חדשים ויקרים, עלולה להעיק עליכם כלכלית ולהוסיף ללחצים מהמעבר. הפתרון הוא ניקוי רהיטים מקצועי, כזה שיחזיר לריהוט שלכם את המראה החדיש והמרהיב ויגרום להם להשתלב בצורה מושלמת עם הדירה החדשה והנוצצת.

מה כולל שירות ניקוי רהיטים?

ניקוי רהיטים מקצועי כולל בראש ובראשונה ניקוי של הספות, שהן לב ליבו של הבית. לרוב, הספות ממוקמות בסלון, שהוא החדר הגדול והבולט ביותר בבית ולכן, יש להן נוכחות עוצמתית. ספות נקיות משדרות איכות חיים גבוהה וסטייל ללא פשרות ולכן חשוב להזמין שירות מקצועי של ניקוי ספות, מחברה אמינה ומנוסה. מנקה מקצועי יוכל לאפיין את סוג הספה ואת הבד והסיבים שמהם היא עשויה, כדי להתאים את חומר הניקוי בהתאם לכך. 

במסגרת שירות של ניקוי רהיטים אתם יכולים ליהנות גם משירותים נוספים, שיסייעו לבית החדש שלכם להיראות מרשים כמו שאתם חולמים. למשל, ניקוי מזרנים הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר אחרי מעבר. ניקוי מזרנים מקצועי מסלק מהם חרקים, שאריות אבק מהמעבר ועוד ומאפשר לכם לזכות בשינה איכותית ונעימה בסביבה היגיינית התורמת לבריאותכם. כמו כן, ניקוי יסודי של מזרנים מאריך את אורך חייהם וכך אתם יכולים להמשיך ולהשתמש בהם לאורך זמן. חברת ניקוי מקצועית תוכל להציע לכם גם ניקוי שטיחים, שתוכלו לפרוש בכל חדר לבחירתכם כדי להעניק לו מראה אלגנטי ומרשים וליהנות משטיח נקי מכתמים ואבק מחניק.

הכירו את SOS CLEAN – ניקוי רהיטים 

חברת SOS CLEAN מתמחה בין השאר בניקוי רהיטים לקראת או אחרי מעבר דירה, תוך שימוש בכוח אדם מעולה וחומרי ניקוי איכותיים תוצרת ארצות הברית. החברה מעניקה שירות ניקוי מזרנים, שטיחים, ספות עור, ספות מבד ועוד, הכל תוך יחס חם, אישי ואדיב לכל לקוח.

Skilled uniformed Caucasian janitorial personnel doing cleaning

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

ריסוס לבית חדש

בחירת בית חדש יכולה להיות משימה מרגשת ומאתגרת. עם זאת, מעבר לשיקולים הברורים כמו מיקום, גודל ופריסה, חשוב גם לשקול

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן