סיורים קולינריים – טעימה מהשוק אצלכם בצלחת

תוכן עניינים

השגרה של הקורונה הובילה אל שינויים בכל ההרגלים אשר קשורים אל בילוי ופנאי, כאשר לצד ההגבלות הרבה אנשים מעדיפים לוותר על החופשות שלהם בחו”ל. אבל יש גם בשורות טובות ומאוד מעודדות, במרחק נסיעה לא ארוכה בלבד ניתן ליהנות מסיורים, מפעילויות ומהמון חוויות ייחודיות, אשר מיועדות ליחידים לזוגות וגם למשפחות. הסיורים אשר מתקיימים כמעט בכל ימות השבוע, כוללים בתוכם את שישי ושבת, ומציעים לכם התבוננות מאוד מעניינת על המקומות הכי מוכרים בארץ, גם בעזרת המטבח והאוכל המקומי כמובן, גם בעזרת סיפורים שהם היסטוריים, וגם בכל הקשור אל תרבות ואמנות וכמובן בעזרת המון פעילות חווייתית לכל המשפחה שלכם. כל מה שנותר לכם הוא פשוט לצאת ולגלות מחדש גם את הצפון, גם את המרכז וגם את הדרום.

סיורים ברחבי הארץ

יש כמה חברות שונות אשר מארגנות סיורים קולינריים שנערכים ברחבי הארץ כמו בתל אביב יפו, או כמו למשל בשכונות של כרם התימנים והתקווה, ישנם גם סיורים שנערכים בשוק לוינסקי ובשכונות שונות, בשוק הפשפשים הידוע ביפו וגם בתוך נווה שאנן ובאזור התחנה המרכזית. יש חברות רבות אשר מארגנות סיורים קולינריים שמרחיקות לכת והולכות למקומות מאוד שווים כמו למשל שוק מחנה יהודה בירושלים ובבני ברק לקראת שבת. בקרוב מאוד מתכוונים בחברה להציע סיורים שיגלו את האוכל המעולה שיש לחיפה להציע.

המלצה על סיור קולינרי

אחת החוויות הכי מוכרות והכי אהובות שיש בכביש 90 בדרך הארוכה לאילת, היא כמובן הביקור ביטבתה, אשר מציע מתחם תיירותי ומאוד מהנה לכל המשפחה בזכות פונדק שהוא נוסטלגי אשר רבים אוהבים, ופארק אשר מביא איתו סיפורים רבים של הקיבוץ ושל המחלבה וחושף את הסודות של טעם יטבתה. הפארק, אשר פתוח בכל ימות השבוע אבל לא בשישי, מציג את הסיפור של ההקמה של הקיבוץ והמחלבה המקומית בעזרת שני מייצגים מסקרנים ומהנים. במקום תוכלו למצוא גם ביתן אשר נקרא “עולם המדבר”, זהו מקום שבו המבקרים חווים נסיעה שהיא מדברית, וגם ארגז חול אשר אפשר לחפור בו ולגלות תעתיק מסויים של מאובן.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן