מה זה בכלל חימום תת רצפתי?

תוכן עניינים

בית חם ונעים זה חלום של כל אחד, יש הרבה דרכים לחמם את הבית אבל מה נעשה שלא כולם מועילים או וטובים. אז לא עוד בקרים חורפיים קרים על קצות האצבעות על הריצםהבחדר האמבטיה או במטבח, ולא עוד רדיאטורים המשבשים את העיצוב שמחממים את הרדיוס שלהם בלבד. גלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על חימום תת רצפתי.

איך עובד חימום תת רצפתי?

ישנם שני סוגים של חימום תת רצפתי שבעלי בתים יכולים לבחור ביניהם, חימום תת רצפתי חשמלי וחימום תת רצפתי מים. חימום תת רצפתי חשמלי ידוע כחימום תת רצפתי יבש וחימום תת רצפתי של מים ידוע לעיתים כחימום תת רצפתי רטוב. שתי האופציות מעולות ומתיאמות במקרים שונים.

חימום תת רצפתי חשמלי תחת בידוד רצפתי

חימום תת רצפתי חשמלי עובד על ידי התקנת סדרה של חוטי חשמל מתחת לפני הרצפה אך מעל בידוד הרצפה. חימום תת רצפתי חשמלי זמין לעתים קרובות כמחצלת חוטים כך שקל לגלגל אותם, חימום תת רצפתי משתמש בחשמל רשת כדי לפזר חום באופן שווה. נעשה שימוש במערכת מחצלת, מכיוון שזו מבטיחה פיזור הוגן של חוטים כדי להבטיח ללא חורים קרים.

האם כדאי חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הוא הוצאה נוספת לבית שכבר יש בו רדיאטורים או סוג כלשהו של חימום ולכן אנשים נהוג לשאול ‘האם חימום תת רצפתי בכלל שווה את זה. בחינת העלות בפועל של חימום תת רצפתי, אם אתם מחפשים לחמם חדר אחד או שניים קטנים אז חימום תת רצפתי חשמלי יהיה שווה את זה מבחינת החשבונות הממוצעים של משק בית ממוצע. אם אתם מחפשים תכנית לכל הבית שלכם, או חלל גדול כמו מטבח-אוכל, חימום תת רצפתי של מים יכול להיות מעולה. 

קלות שימוש

שתי המערכות מנצלות תרמוסטט כדי שתוכלו לראות באיזו טמפרטורה המערכת פועלת ולבצע בה שינויים. חימום תת רצפתי מים מתחבר לדוד ומותקנת גם צנרת המווסתת את הטמפרטורה כדי לוודא שהיא לא חמה מדי. שתי המערכות משתמשות בצנרת מסוג כלשהו ותרמוסטט כך שהן די שוות בקנה אחד וקלות השימוש.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

ריסוס לבית חדש

בחירת בית חדש יכולה להיות משימה מרגשת ומאתגרת. עם זאת, מעבר לשיקולים הברורים כמו מיקום, גודל ופריסה, חשוב גם לשקול

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן