לפני שאתם משפצים, איך תבחרו את מעצבת הפנים שלכם?

תוכן עניינים

בחירת מעצבת פנים המתאימה לפרויקט שיפוץ הבית שלכם עשויה לשדרג את האסתטיקה, האווירה והפונקציונליות של החלל שלכם. מעצבת פנים המתאימה יכולה לעתים קרובות לחסוך לכם כסף לאורך כל השיפוץ שלהם, היא מכירה את כל הטריקים ואנשי המקצוע וככה מנתבת בין ההוצאות ביעילות. מעצבת פנים מיומנת יכולים לשמור על הפרויקט על המסלול – תוך הקפדה על התקציב וציר הזמן שכם. אז איך בוחרים את המעצבת פנים שמתאימה לכם?

1. הגדר תקציב והיקף עבור הפרויקט שלכם

לפני שאתם בכלל שוקלים להזמין מעצבת פנים,  עליכם לקבוע את ההיקף והתקציב לפרויקט שיפוץ הבית שלכם. ייתכן שאולי יש לכם תמונה של תקציב בראש אבל אתם לא באמת יודעים את התמחוריםוכמה פרויקט כזה עלול לעלות בפועל. היקף התקציב עוזר לקבוע את היקף הפרוייקט. מעצבת בית יכולה לעזור לכם להבין מול איזה הוצאה אתם עומדים, היא תציעה את התעריפים שלה ואתם צריכים לבדוק מה יוצא יותר משתלם. חשוב לזכור שזמן זה גם כסף, מעצבת פנים עובדת כדי שאתם לא תצטרכו. 

2. מה אתם מחפשים במעצבת שלכם 

יש כל כך הרבה סגנונות עיצוב, דרכי עבודה ועוד שגורמים לעל מעצבת להיות בעלת טאצ’ אישי ומיוחד. כשאתם מחפשים מעצבת אתם רוצים מישהי שיודעת לדבר את הסגנון העיצובי שלכם ושמבינה את הדרישות הפרקטיות שלכם. אתם רוצים מקצועיות יחד עם הרבה תקשורת טובה והבנה הדדיית. זה הבית שלכם בסוף, לא שלה.

2. איפה מוצאים את מעצבת הפנים

הדרך הטובה ביותר למצוא מעצבת פנים היא דרך אנשים שממליצים ומכירים. עבודה טובה מדברת בשם עצמה ושם טוב חשוב מאוד. חפשו באינטרנט, איך ההמלצות, איך הביקורות ואפילו תבקשו עזרה בעזרת קבוצות במדיה החברתית. 

3. כמה חשוב להיפגש פנים אל פנים?

מאוד! יחסי לקוח-מעצב הם מאוד מעורבים, ולכן חשוב ששני הצדדים ירגישו בנוח לעבוד יחד. ניתן לקבל הבנה הרבה יותר טובה של הציפיות של מישהו באופן אישי. אל תפחדו לשאול שאלות, זו ההזדמנות שלכם להבין אם אכן יש כאן התאמה. תשאלו על ספקים, תקציבים , זמינות ומשך זמן העבודה. 

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

ריסוס לבית חדש

בחירת בית חדש יכולה להיות משימה מרגשת ומאתגרת. עם זאת, מעבר לשיקולים הברורים כמו מיקום, גודל ופריסה, חשוב גם לשקול

קרא עוד »

אודות GLU:

אתר GLU מביא לכם את הכתבות הכי חמות בארץ. תוכלו לבחור את הקטגוריה המועדפת עליכם ולהישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום!

  • אופנה
  • שיווק, לימודים ועסקים
  • לייף סטייל
  • אטרקציות ומשפחה
  • בית וגן
  • המגזין

יצירת קשר

דילוג לתוכן